ناگفته هايي درباره دفتر خيانت محمد خاتمی

اينجا بهترین مكان برای ارتباط خاتمی با آمریكا است

این چهره نزدیک به خاتمی می گوید:" در دیداری كه با سفیر سوئیس داشتم از او در مورد آقای خاتمی و دیدارهایش پرسیدم كه در جواب گفت :آقای خاتمی وقتی به ژنو می آید كاری به ما ندارد و به كارهای خودش می پردازد . نكته مهمی كه به آن اشاره كرد و گفت : اوباما كه رئیس جمهور شده و آقای خاتمی هم قصد كاندیداتوری دارد


سید محمد خاتمی که این اواخر ظاهرا اختلافاتش با دیگر سران فتنه به شدت بالا گرفته است و در صدد پیدا کردن راهی جدید برای باز سازی چهره اصلاح طلبان و راه اندازی جریانی دوباره برای انجام ماموریت شکست خورده آنها در صددنشان دادن چهره ای موجه برای مثلا بازگشت به نظام میباشد؛ در آستانه انتخابات سال 88 دفتری در شهر ژنو در کشور سوئیس راه اندازی کرد که هدف نهایی فعالیت آن ارتباط گیری با آمریکا و جذب برخی منابع مالی بود.

 به گفته یکی ازنزدیکان خاتمی دفتر ژنو برای مقدمه سازی انتخابات سال 88 بود و پول های گوناگونی كه به بهانه گفتگوی تمدن ها از افراد و كشورهای مختلف گرفته می شد برای انتخابات بوده است .
یک منبع آگاه امنیتی در همین راستا گفت: بر اساس اسناد موجود برخی عناصر فتنه بدون شك با خارج از كشور در ارتباط هستند و این موضوعی است كه به اثبات رسیده است. جالب این است که برخی از فرزندان آقایان نامه رسان سرویس MI6 انگلیس هستند و برای آقایان نامه میبرند و میآورند.
وی افزود: یكی از بازداشت شدگان که از نزدیکان خاتمی است در اعترافات خود به دفتر ژنو وی اشاره میكند و میگوید: بارها به خاتمی گفتیم كه این دفتر مشكل ساز میشود اما توجهی نكرد. وی ادامه میدهد: یكبار در هواپیما نظر سفیر سوئیس در خصوص دفتر خاتمی در ژنو را پرسیدم كه ایشان گفت كه این دفتر بهترین مكان برای ارتباط خاتمی با آمریكا و غرب است.
خاتمی هر زمان كه به دفتر ژنو میرفت با آقایان رسام، بهنود، خانم كاملیا انتخابی فر و شیلر   ملاقات میكرد.وی هر موقع كه آنجا می رفت، ساعتها با این افراد پشت درهای بسته جلسه داشته است.
این منبع آگاه افزود: تمام مشاورین مركز گفتگو تمدن ها با دو مسئله مخالف بودند : 1- گرفتن پول از خارج كشور برای مركز 2- افتتاح دفتر در ژنو . خاتمی با افتتاح ژنو اهدافی را دنبال می كرد كه مهمترین آنها رابطه با آمریكا ، ارتباط بیتشر با داووس و شخصی بنام "شواد" ،‌رئیس برگزاری داووس كه ارتباط دوستانه ای با خاتمی داشت .
وی افزود:این چهره نزدیک به خاتمی می گوید:" در دیداری كه با سفیر سوئیس داشتم از او در مورد آقای خاتمی و دیدارهایش پرسیدم كه در جواب گفت :آقای خاتمی وقتی به ژنو می آید كاری به ما ندارد و به كارهای خودش می پردازد . نكته مهمی كه به آن اشاره كرد و گفت : اوباما كه رئیس جمهور شده و آقای خاتمی هم قصد كاندیداتوری دارد ؛‌این دفتر گفتگوی تمدن ها مكان خوبی برای همكاری این 2 نفر خواهد بود"