
“روز قدس روزی نیست که فقط اختصاص به قدس داشته باشد، روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است”
امام خمینی
کافیست باور داشته باشیم که وظیفه مسلمانی ما، وظیفه اخلاقی ما و وظیفه انسانی ما دادخواهی در مقابل ظالم است. اینجاست که باید هم به آنانی که به بهانه خود و ایران، دیگران را فراموش کرده اند بگوییم که در این روز نباید تنها نگاه به خود افکند و به سنت هرساله باید یاریگر کسانی شد که صدایشان جایی نمی رسد. همین صدای بلند ما، و حضور ما هم برای ایشان دلگرمی است، هم پاسخی است به کسانی که علاقه ای به حضور ما ندارند .
+ نوشته شده در سه شنبه دوم شهریور ۱۳۸۹ ساعت 23:3 توسط مجنون
|