راه اندازی تلویزیون ضد انقلاب با اجرای جوجه کلاغ زشت
کروبی پس از انتخابات ریاست جمهوری 84رسما برای راه اندازی تلویزیون ماهواره ای با مجری گری مسیح علی نژاد تلاش کرداما او موفق به این کار نشد تا اینکه "ایران ندا" اعلام موجودیت کرد، اگرچه این شبکه به صراحت اعلام نکرده که از کمکهای ایالات متحده در طرح استراتژیک جنگ نرم بهره می برد اما با توجه به هزینه های سنگین یک شبکه ماهواره ای عملا" برای ارتزاق به دامن کاخ سفید پناه خواهد برد.
یک خبرنگار سابق روزنامه های زنجیره ای و یکی از متهمان سابق حوادث انقلاب مخملی به همراه چند تن دیگر از روزنامه نگاران خارج نشین تلاش می کنند یک تلویزیون جدید ماهواره ای بر ضد ایران راه اندازی کنند.
 
 معصومه علی نژاد - مشهور به مصی علی نژاد - که اکنون نام مسیح  را برای خود برگزیده است به اتفاق شهرنوش پارسی پور و رامین جهانبگلو که در جریان دستگیری عوامل انقلاب مخملی بازداشت و سپس به قید وثیقه از زندان آزاد شد اکنون در تلاشند شبکه تلویزیونی ماهواره ای "ایران ندا" را راه اندازی کنند.
 
اغلی برنامه های این رسانه بر مسائل سیاسی ایران متمرکز خواهد بود و عوامل این شبکه از حالا با برقراری ارتباط با برخی عناصر اصلاح طلب در صدد گردآوری اخبار روزانه از سطح جامعه و کشور هستند.
 
ایران ندا اگرچه به صراحت اعلام نکرده که از مواهب و کمکهای دولت ایالات متحده در طرح استراتژیک جنگ نرم علیه ایران بهره می برد اما با توجه به هزینه های سنگین اداره یک شبکه ماهواره ای عملا" برای ارتزاق به دامن کاخ سفید پناه خواهد برد.
 
هرچند برخی اعضای تندروی جبهه اصلاح طلبان قول مساعدت مالی به عوامل این شبکه داده اند.
 
 آنگونه که افراد معلوم الحال تلویزیونهای فارسی زبان که مدت زیادتری در جبهه به اصطلاح مبارزه با جمهوریاسلامی دور باطل زده اند اذعان می کنند این رسانه ها ابتدا با جنجال و برنامه های پر سر و صدایی شروع به کار می کنند و هنگامی که کفگیر محتوایی آنها به ته دیگ خورد نق زدن و سپس دروغ پردازی را سرلوحه کار خود قرار می دهند.
 
نتیجه نهایی کار این افراد پس از طرد از سوی اربابان کاخ سفید گرفتن کاسه گدایی به دست برای جمع اوری چندصد دلار و دوام چند روزه روی آنتن ماهواره ها خواهد بود.
گفتنی است پس از ناکامی مهدی کروبی در انتخابات ریاست جمهوری سال 84 وی رسما از تصمیم خود برای داشتن تلویزیون ماهواره ای خبر داد.
وی حتی با اعلام "شب یلدا" بعنوان زمان راه اندازی از  حضور مصی علی نژاد که در بین همکاران خودش در روزنامه اعتماد ملی به جوجه کلاغ زشت مشهور است بعنوان مجری این شبکه خبر داده بود.
انتشار خبر مذکور واکنش زنانه فاطمه کروبی همسر مهدی کروبی را بهمراه د اشت بگونه ای که وی گفته بود: مگر خودمان مرده ایم که او"علی نژاد" را مجری کنیم.
اگر چه این شبکه هرگز روی آنتن ها نرفت ولی راه اندازی یک شبکه تلویزیونی آرزوی دیرینه مهدی کروبی بشمار میرود بگونه ای که پس از راه اندازی تلویزیون اینترنتی "رسا" وی این شبکه را متعلق به دوستان خودش معرفی کرد.