روزنامه انگليسي بلفاست تلگراف گزارش داد:
با خروج نيروهاي آمريکايي ،منافقان کمپ اشرف حاميان اصلي خود را از دست مي دهند
روزنامه انگليسي "بلفاست تلگراف" امروز در خصوص به خطر افتادن امنيت منافقان کمپ اشرف با خروج حاميان آمريکايي شان از خاک عراق به مقامات واشنگتن هشدار داد.

 روزنامه بلفاست تلگراف؛ "رابرت فيسک" روزنامه نگار مشهور انگليسي در اين گزارش مي نويسد؛خروج نظاميان آمريکايي از خاک عراق ،تهديدي براي امنيت منافقان کمپ اشرف خواهد بود.

وي،از خروج آمريکايي ها از عراق به عنوان پيروزي براي ايران جهت از ميان برداشتن منافقان و شکستي براي آمريکا به جهت از دست دادن حمايت يکي از دشمنان اصلي ايران ياد کرد.

به گفته فيسک،آمريکا بايد به دنبال جايگزيني براي تأمين امنيت ساکنان اين کمپ باشد.

اين روزنامه نگار در ادامه گفت:با خروج آمريکا و از ميان برداشته شدن تنها حامي ساکنان اين کمپ، دولت عراق آن ها را تحويل دولت ايران خواهد داد.

گفتني است؛آمريکا حامي اصلي منافقان کمپ اشرف و هدايت کننده اهداف تروريستي آن ها است