باز هم نشد كه بشه!
| باز هم نشد كه بشه!
جريان فتنه پس از نااميدي از سيد حسن خميني، به دنبال سوءاستفاده از برادر وي(سيد ياسر) هستند. جهان نيوز با اشاره به حضور سيدياسر خميني در خانه عناصري چون كروبي و جلايي پور و آرمين نوشت: ديد و بازديدهاي وي مورد انتقاد بسياري از دلسوزان و علاقه مندان به بيت حضرت امام قرار گرفته است. اطلاعات موثق و غيرقابل انكاري وجود دارد كه عناصر مرتبط با فتنه براي استفاده ابزاري از سيد ياسر خميني برنامه ريزي هاي گسترده كرده اند. گفته مي شود اين تلاش بي وقفه زماني آغاز شد كه از همراهي همه جايي و همه زماني سيد حسن خميني نااميد شده بودند. |