کابوس در بیداری - 2400 مصدوم آمریکایی تشعشعات نومک منتظر مرگند
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
این کتاب در 444 صفحه در چهار فصل اصلی با عناوین «کابوس در بیداری»؛ «قربانیان معبد سوّم»، «اربابان رعیت فروش» و «هویج کنگره؛ چماق ارتش» به همراه دو ضمیمه ی مهم تنظیم گردیده و به موضوع بیش از سه هزار شهروند آمریکایی قربانی برنامه کارخانههای اورانیوم و پلوتونیوم نومک در ایالت پنسیلوانیای آمریکا میپردازد.
در حال حاضر (ژانویه ی 2011 م)بیش از 2400 تن از این قربانیان که تحت تأثیر تشعشعات کارخانه ی نومک مبتلا به سرطانهای مختلف میباشند منتظرمرگند تا به مرور زمان به بیش از ششصد مقتول قبلی پرونده بپیوندند.
نومک با سرمایهگذاری وزارت جنگ اسرائیل در دهه شصت میلادی از طریق دکتر «زالمان موردخای شاپیرو» و «دیوید لوونتال» در منطقه مستضعفنشین پیتسبورگ پنسیلوانیا در کنار دو روستای جنگلی آپولو و پارکز راهاندازی شد و در دهه نود میلادی منهدم گردید.
بقایای این دو کارخانه در کنار زمین موسوم به شالولند با امضای "باراک اوباما" در اختیار ارتش آمریکا قرار دارد.
سرقت قریب به سیصد کیلوگرم مواد استحصال شده از امکانات کارخانههای هستهای آمریکا با پوشش محصولات نومک توسّط «رافی ایتان» و «ابراهام بندور» به قیمت قربانی شدن چند هزار شهروند آمریکایی ؛ در راستای تسلیح زرادخانه اتمی اسرائیل صورت پذیرفت.