گاو

گفت: محسن كديور بعد از بازگشت از دومين سفر خود به اسرائيل، نامه سرگشاده اي خطاب به هاشمي رفسنجاني و عليه رهبر انقلاب نوشته است.

گفتم: خواسته از خجالت نتانياهو دربياد!
گفت: چند گروه ضدانقلاب ديگر هم به وي اعتراض كرده و گفته اند، نوشتن اين نامه بعد از سفر به اسرائيل، احمقانه بوده است زيرا جمهوري اسلامي دشمني اسرائيل با خود را افتخار مي داند و از نامه كديور ناراحت نمي شود.
گفتم: يكي از سايت هاي وابسته به ماركسيست ها نوشته اين اقدام كديور از روي ناچاري بوده و خودش هم مي دانسته كه چند هفته بعد از سفر به اسرائيل نبايد اين نامه را مي نوشت.
گفت: پس چرا نوشت؟!
گفتم: چه عرض كنم؟! يارو رفت دكتر و گفت؛ آقاي دكتر، همه به من ميگن گاو. دكتر پرسيد از كي تا حالا؟ گفت؛ از همون وقت كه گوساله بودم!