گاو
|
گاو گفت: محسن كديور بعد از بازگشت از دومين سفر خود به اسرائيل، نامه سرگشاده اي خطاب به هاشمي رفسنجاني و عليه رهبر انقلاب نوشته است. گفتم: خواسته از خجالت نتانياهو دربياد! |
+ نوشته شده در چهارشنبه سی ام تیر ۱۳۸۹ ساعت 5:30 توسط مجنون
|