سهم خواهی کروبی از یک میلیارد
کروبی: خاتمی بگوید پول گرفته یا نه؟
کروبی: خاتمی بگوید پول گرفته یا نه؟
مهدی کروبی پیشنهاد جلسه با دیگر سران فتنه برای هماهنگی درباره یک میلیارد دلار دریافتی از آمریکا را رد کرد.
فرد مزبور با موافقت با این درخواست تصریح کرده که جلسه ای طی روزهای اینده برای آشتی کنان سران درگیر فتنه جهت ایجاد موج رسانه ای مبنی بر یکدست بودن فتنه گران، تشکیل شود.
در همین حال شنیده شده است مهدی کروبی با اطلاع از این تصمیم گفته است که هرگز در این جلسه شرکت نمیکند تا خاتمی مشخص کند آیا پولی دریافت کرده است یا نه؟
لازم به ذکر است اختلاف کروبی و خاتمی پس از افشاگری دریافت کمک یک میلیارد دلاری از آمریکا تشدید شده به طوری که نامبرده در یک جلسه با بیان اینکه سران فتنه تنها وی و موسوی نیستند و خاتمی و یک چهره سیاسی دیگر نیز این جمع را تشکیل میدهند، گفته بود " این پولها را که ما نگرفتهایم؛ پس حتما "خاتمی " و "... " گرفتهاند.
در همین رابطه گفته میشود مهدی کروبی این موضوع را بهانهای برای تسویه حساب با خاتمی قرار داده و با بیان اینکه وی حتماً باید این موضوع را پیگیری نماید گفته است: "من نمیدانستم بعضیها یک همچنین پولهایی را گرفتهاند. "
+ نوشته شده در چهارشنبه بیستم مرداد ۱۳۸۹ ساعت 14:23 توسط مجنون
|